Fact of the day:
K spalnim navadam in kakovosti spanca NE pripomore, da se ti sredi noči v posteljo prismuka plišast Medo, Mišek Filip in triletna sorodnica Chucka Norrisa, ki trenira tudi med spanjem. Prav tako h kakovosti spanca ne pripomore, da ob treh zjutraj dobiš v glavo brco s čistomajceno peto v obratu (remember, Chuck?) in ti Otrok v spanju zatardi, da 'Waaaahhh, jaz sem piščanček, ne bik!'.
Potem Mati nekaj časa strmijo v temo in razmišljajo o tem kaj se jim je pravzaprav zgodilo, o življenju, vesolju in sploh vsem, še posebno pa o tem, kako nepremišljeno so zapravljali čas med 0 in 35 letom starosti, ki bi ga lahko koristno porabili za spanje, namesto za zabave.
6 komentarjev:
Daj, daj, Čakica ti bo v tvojih odcvetelih letih nosila Mutello v dom...no, tak deal sem jaz naredila z mojo nehčerko.
Beh, Mutello naj kar ima, če bo pa kdaj kak čevap prišvercala, je pa že druga zgodba. Samo ne vem kako ga bom prežvečla. Saj se ne pritožujem, mind you, ampak je zanimivo, kakšna nagnjenga k introspekciji dobiš, če dobiš ob treh ponoči eno brco v glavo:):)
That's the point of Mutella, ker tašesti steber in z njimi naše proteze bodo že zdavnaj izhlapele.
Ah, saj vem, da se NIHČE ne pritožuje nad lastnimi mininjimi...bi pa kdaj pasalo, če bi namesto duračelk imeli savo....
Hi there! She says awkwardly because doesn't everyone just love it when Americans come busting in, expecting everyone else to speak English?
I promise I don't, I'm just having the devil of time translating...honestly, translation sites must never be used for diplomatic purposes, it will lead to utter disaster. But you have drawings of sheep and quotes from Winnie the Pooh, so I thought I'd say hello in response to a comment you left on my blog :-)
Did you see the recent article that they think they may have finally cracked the code on type 1 management? Here's the link in case you haven't seen it:
http://www.endocrineweb.com/news/type-1-diabetes/4153-researchers-find-possible-solution-insulin-dependence-type-1-diabetes
if that doesn't work, search diabete and glucogan :-)
You've probably already seen it, but I wanted to make sure, as it's clearly something that's in your life too. It's difficult to be the ones in charge of worry about other people, isn't it?
I liked your comment, by the way. I love anyone with a sense of humor about the things that can go wrong in life :-)
Just to say "Thank you" for your good wishes for my daughter Clare. Very kind of you and Clare was so happy to find comments on her first blog about her brain 'Gremlin'
Phil (Clare's Dad)
oj, veš kaj sem jaz naredila, ko je sin tkole norel v moji postelji .. šla sem v njegovo ...)))
dogovori z otroci so ... hahhh obljubijo vse .. pol pa pravijo, da so sanjali ...))) tko to je ..
Objavite komentar